Volgers

woensdag 26 februari 2014

sol met Sherri Baldy digi

De vorige keer is er bij Kaarten maken met Tiets een sol gegeven door Ettie. Ik was alleen zo'n kluns, dat ik de kaart niet gevouwen kreeg! Met behulp van mijn vriendin Henny, is het toch gelukt! Hierbij het resultaat. Het is een "Hollands"kaartje geworden, met molen en tulpjes! Weer gekleurd met copics, stansje van MD, de kleine tulpjes zijn van een ponsje. Het tulpenpapier is ook van Marianne Design en de andere scrappies komen uit een blok van DCWV, de Citrus Matstock.


4 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke
    Ik zit te genieten van al jet moois wat hierop te zien is.
    ik kan best begrijpen dat je moeite had om de kaart te vouwen, maar wat is die prachtig.
    De details zijn ook zo schattig, de besties zijn weer prachtig gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Corrie, wat leuk dat je zo enthousiast reageert! Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart! mooie vorm ook. ik heb zoiets ook een keer gemaakt. best pittig waar je de sneeën/ vouwen zet. en dan nog het versieren....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel, Dora. De vormkaart was een sol van Ettie.

    BeantwoordenVerwijderen