Volgers

woensdag 26 februari 2014

Diane digi

Voor de club Kaarten maken met Tiets heb ik deze kaart gemaakt. Het is de (gratis) digi van januarie en hij komt van HTTP://didigidownloads.blogspot.nl. Onwijs leuke digi!! Ik hen er de sketch van Jennie van de sol van gisteren voor gebruikt! In gekleurd met copics, papier uit mijn restjesbak (moet ook eens een keer leeg) lintjes ook uit voorraad, bloemetjes van een Duitse Keramikscheune (daar verkopen ze van alles) en de plakparels zijn van Artemio.Ik zou het leuk vinden als jullie commentaar zouden geven!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke,in één woord prachtig, je hebt schitterend gekleurd, dit is er één waar je héél trots op kan zijn.
    Ik vind je kaart prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige afbeelding. mooi ingekleurd!
    mooie kaart in zijn geheel.

    BeantwoordenVerwijderen