Volgers

zondag 9 februari 2014

redrose

Met mijn nieuwe (tweedehands, kan dus ook) stempel een old postcard gemaakt. Ik heb de stempel weer ingekleurd met de pastelkrijtjes en wat extra accenten gegeven met Copics. Ik heb verschillende Noor!design mallen gebruikt en de stempel is natuurlijk ook van Joy! De numme
rs van de mallen zijn:
6002/0146
6002/0135
6002/0133
Het geheel is op kraftpapier geplakt en met walnutstain bewerkt. Wat roosjes  en blaadjes maken het geheel af!
Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke
    Ik koop ook weleens een tweedehands stempel, daar is niets mis mee hoor, je hebt gelijk voor ons is die dan toch nieuw.
    Je hebt prachtig met de krijtjes gewerkt, ik vind het een héle mooie kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer helemaal toppie.
    Fijne dag en liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen