Volgers

zondag 13 juni 2021

Graduation boy van Mo's Digital voor Marne

 Voor een van mijn kleinzoons heb ik deze kaart gemaakt. Hij is afgelopen donderdag geslaagd voor zijn VWO en moet dus ff gefeliciteerd worden met deze prachtige prestatie.


Ik het de digi van Mo Manning gebruikt, Grad Boy, perfect voor deze kaart.

De afbeelding gekleurd met copics en de kaart verder versierd met stansen van de Action, die ik al eerder heb gekocht.

Zo is hij geworden:



Ik doe met deze kaart mee bij de challenge van 

2 opmerkingen:

  1. Fabulous card.. thank you for participating in Mo’s monthly challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card - perfect for your recipient! Thanks for joining in our challenge at Mo's Digital Pencil Challenges this month, good luck! Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen