Volgers

zondag 7 maart 2021

Moonflower Kokeshi doll by Heather Valentine's Colour of Love

 Mijn DT kaart voor Colour of love!! 

Haar naam is Moonflower Kokeshi Doll en je kunt haar hier in de winkel vinden:


 https://www.colourofloveshop.com/product-page/moonflower-kokeshi-doll


Ik heb haar gekleurd met copics en er een vierkante kaart van gemaakt.


De afmetingen zijn 15x15 cm.


Als design papier heb ik vel gebruikt wat ik ooit in het pre covid tijdperk op een beurs heb gekocht, het was mijn laatste restje en ik weet ook het merk niet meer. Ik vind het iets oosters hebben, maar ik kan me wel herinneren dat het iets met Dandelions heette, dus paardenbloemen.....


De oranje band heb ik geëmbost met een Cuttlebug embossingfolder. Jammer genoeg komt dat op de foto niet goed uit.


Ik heb een klein beetje maanlicht toegevoegd omdat ze Moonflower heet


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten