Volgers

zaterdag 14 december 2019

Lil Bowz Lil Hearts van Heather Valentine

Als tussendoortje bij de kerstkaarten, die trouwens bijna klaar zijn, heb ik dit Valentijn kaartje gemaakt, met een afbeelding van Heather Valentijn, Lil Bowz Lil Hearts.

Ik heb haar gekleurd met SN markers en de kleuren die ik niet had, heb ik met Copics gedaan.

Ik heb het patroon van de Challenge bij Noor Design gebruikt, en ik doe natuurlijk ook mee met de challenge daar.

Om af te kicken van het rood en groen, is deze dus roze, rood en zwart.

Hopelijk vinden de bezoekers van mijn blog de afbeelding en de kaart net zo leuk als ik het vond om de kaart te maken...

1 opmerking:

  1. Hi Mieke
    You always enter our challenge over at Classic DT open challenge so just letting you know I have had to a new challenge blog as our old one was Hacked and dissapear so here is the new challenge blog called Classic Design challenge Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT Owner/Admin for https://classicdesignchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen