Volgers

dinsdag 5 januari 2016

Wedstrijd januari bij Hobbyplezier met Scrapdoosjes

'Voor het versieren van dir leuke doosje heb ik een afbeelding van Lacy Sunshine gebruikt:http://lacysunshine.weebly.com/store/p1454/CJ_Super_Sleuth_LS_Superhero_Collection.html
Het is een superleuke digi van een detective, en ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik ben altijd mijn zakdoekjes kwijt....
Mijn superdetective heeft ze voor mij gevonden en in dit doosje gestopt! Handig, hè!
Ik heb rood cardstock en rood lint gebruikt, en designpapier van een blokje van Crafts Sensations. Ik weet niet meer waar ik dat vandaan heb, het komt uit een van de goedkope winkels, Zeeman, Action of Wibra, maar welke????
Maar zo zie, ook met goedkoper dp kun je leuke dingen maken...


2 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke
    Wat een prachtig opbergdoosje voor de zakdoekjes, wat een super leuke digi en zo mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Corrie. Mag ik je ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar toewensen? Bij deze!!

    BeantwoordenVerwijderen