Volgers

vrijdag 11 september 2015

Challenge 66 on Lacy Sunshine Blog

Weer een challenge op het blog van Lacy Sunshine! Omdat ik de vorige keer ook heb meegedaan, kreeg ik als beloning deze digi: Eleanor and Pickles going back to school.
Een heel toepasselijk plaatje voor deze challenge.
Ik heb haar natuurlijk weer gekleurd met copics, het achtergrondpapier is van Graphic 45. Voor de wijsheid ( die je toch ook op school vindt) heb ik een charm van een uiltje gebruikt, bloemetjeslint, scrappersfloss en wat glitterbloemetjes maken de kaart af!

7 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke,
    Dit is een hele mooie kaart. Ik vind het papier erachter zo toepasselijk en mooi!!
    dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Lacy Sunshine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mieke
    Wat heb je prachtig gekleurd, leuk dat je deze digi hebt gewonnen, je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Sorry Corrie, ik heb je naam verkeerd getikt..Bedankt voor je lieve opmerking.

      Verwijderen
  3. I love this image..coloured beautifully, fabulous card.
    Thanks so much for joining in with us at Lacy Sunshine..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, Chrissy. It was a plaesure to join the challenge!

      Verwijderen