Volgers

maandag 12 juni 2017

Its all about Smores, mijn DT bijdrage voor het Lacy Sunshine Blog

Deze schattige afbeelding heb ik natuurlijk gekleurd met co

pics, de kleuren staan hieronder op de kleurenkaart.

Omdat ik haar haren in een roodpaarse kleur heb gekleurd, heb ik er bijpassend cardstock bij gezocht.
Ook het papier om alles te matten heeft die tint.

Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Fabscrap, Victoria's Ballet Dress.

Ik heb het designpapier bewerkt met de paperdistresser van Tim Holtz.

Ter versiering parels, kant, bloemen en een chandelierstukje.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden....




2 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke
    Dat zal wel héél moeilijk geweest zijn om het haar zo te krijgen, maar het is je gelukt, je kaart is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen