Volgers

woensdag 22 februari 2017

Baking Chloe van Imagine That Stamps door Kris Breach

Vandaag deze kaart gemaakt met het schattige muisje Chloe.
Ik weet dat er veel mensen zijn die niet van muizen houden, maar daar hoor ik niet bij...ik vind ze schattig.

ik heb de digi geprint op DCP van Clairfontaine en ingekleurd met copics.

De basis van de kaart is Kraft cardstock met daar boven op Witte Bazzil Basic en een DP van Magnolia. Beide papiertjes heb ik bewerkt met de distresstool van Tim Holtz.

De malletjes zijn van Marianne Design en ik had nog wat lint met kralen om de boel wat op te leuken.

Ik hoop dat hij in de smaak valt..

3 opmerkingen:

  1. Great card, love the matching die cut apron too.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Anything Goes' challenge this week and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en mooi ingekleurd. Dat schort is ook heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic. Love it. Nice work. Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.
    [Annette Registered Owner/Admin for Classic Design Team Challenge]

    BeantwoordenVerwijderen