Volgers

zaterdag 20 februari 2016

Bakkertje

Hallo allemaal,
Laatst zag ik een leuk kaartmodel op Facebook en die heb ik nagemaakt. De kaart was van Samantha Aguilera, en ik heb er een patroon van getekend en de vorm nagemaakt.
De digi die ik heb gebruikt is van Heather Valentine en hier verkrijgbaar: http://lacysunshine.weebly.com/apps/search?q=Wally+Wisk. Hij komt uit de serie Cookie Crumbles.
Het dessinpapier is van de A, en ik heb een paar stansjes van Marianne Design gebuikt. Verder een paar lepeltjes en een gebakje aan een touwtje en zo is het een feestelijke verjaardagskaart geworden. Het tekststempeltje is van Magnolia, ik heb eerst happy gestempeld en toen birthday er onder, dan kwam de maat beter uit!!Het figuurtje is zoals bijna altijd, ingekleurd met copics. Ik heb geprobeerd het jongensgezicht een beetje hoekiger te maken, zonder rose wangetjes!!



1 opmerking:

  1. Het is een prachtig model Mieke, wat heb je er een schitterende kaart van gemaakt.
    Ook weer zo mooi gekleurd,prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen