Volgers

donderdag 26 november 2015

Rory's Ornaments


Met een al wat oude Shape Art mal ( 470.713.102 van Dutchdoobadoo heb ik dit easelkaartje gemaakt. Om het afdrukje een model en een mat te geven, heb ik de Shape Art mal 470.713.103 gebruikt. Beide malen laten zich goed combineren. Als afbeelding heb ik Rory's Ornaments gebruikt, te vinden op:

http://lacysunshine.weebly.com/store/p1798/Rory%27s_Ornaments.html

Ik heb haar gekleurd met Copics,

Het afdrukje heb ik gemat op rood, de sterren rand van NoorDesign doet het ook goed achter de kaart. Verder kerstbomen van MD, en het hekje is van Precious Marieke.
De stans Merry Christmas vond ik vorig jaar bij de Hema. De belletjes aan het lintje waren te koop bij Xenos.
Hoewel het niet zo goed te zien is op de foto's, heb ik wat glittersneeuw op het hekje en de bomen gezet. De sneeuwballen zorgen ervoor, dat de easel blijft staan.





1 opmerking: