Volgers

maandag 4 augustus 2014

weekendwerk!

Het afgelopen weekend was het gelukkig niet zo warm, dus kon ik in de tuin lekker zitten freubelen! Dit is het resultaat!
Ze zijn beiden gekleurd met Copics, voor Rory Sailing heb ik een paperpad van Papermania gebruikt, Ahoy There. Verder stansen van de Noor! collectie en twee bedeltjes, een ankertje en een walvis. Deze kaart gaat meedoen bij het LacySunshine Challenge blog: http://lacysunshinechallengeblog.blogspot.nl
Voor Victorian Lizabeth, die natuurlijk ook met copics is gekleurd, heb ik uit mijn oude voorraad geput, blocs van de Action. Rond het ovaaltje heb ik kant van de markt geplakt, en op aanraden van een FB vriendin toch nog meer toegevoegd, om haar helemaal over the top te maken.

4 opmerkingen:

  1. Gorgeous cards! Thanks for sharing with us at Lacy Sunshine.
    Mandy x (LS DT)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks you so much for your compliment!
      Mieke <3

      Verwijderen
  2. Stunning! Thank you for joining in over at Lacy Sunshine, Hugs Kerry x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for your kind words! Hugs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen