Volgers

vrijdag 17 januari 2014

De kaarten van deze week:

De eerste kerstkaarten voor mijn jaaralbum bij Tiets zijn klaar: een met een Magnoliastempel en een met een digi van Sherri Baldy. Deze keer geen Bigeye digi, maar een engeltje met kleinere ogen, maar wel zonder mondje...Ingekleurd met copics, en het dessinpapier van het engeltje is van Papermania, de capsule collection, Parisian Blue. Het stippeltjespapier is van van papermania de capsule collection Blueberry Pie.
Op de Magnolia kaart zijn allerlei kleine restjes verwerkt, gesneden in 4x4 blokjes. De bloem is van Marianne design, net als de swirls. De kerstbomenrand aan de onderkant komt van Xenos.

Voor de clubhome vroeg Tiets om roze winterkaartjes of Valentijnkaartjes. De mijne is een winterkaart geworden, met weer een Sherri Baldy digi met veel stansjes erop. Het hekje en de schaatsen zijn van MD, de ijskristallenrand, de losse ijskristallen en de cirkel zijn van Noor!Design.

Afgelopen woensdag heeft Marja Nuis een sol gegeven op de club Kaarten maken met Tiets, en dit i mijn rerultaat> Leuk om te doen en een leuk eindproduct!


Het dessinpapier op deze kaart is van Kaiserkraft, het stempeltje komt uit eigen collectie en is ingekleurd met distress  ink van Tim Holtz. Zijn er nog vragen, dan hoor ik ze graag!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke, het gaat goed hoor ik krijg je berichten nu binnen in mijn leeslijst.
    Wat een prachtige kaarten heb je de laatste tijd gemaakt, ik vind het stuk voor stuk plaatjes om te zien, ik zou niet kunnen kiezen welke ik de mooiste vind, is dat wat dan.
    Ook ben ik helemaal gek op je jaloezie die je op je onderste kaartje hebt gemaakt, wat is dat gaaf zeg.
    Mooi gemaakt Mieke.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Corrie, voor je aardige complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaarten gemaakt, die onderste is inderdaad echt geweldig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen