Volgers

dinsdag 29 mei 2012

Deze keer een echte stempelkaart gemaakt!
De achtergrondstempel is van Tim Holtz, en de Dramaqueen is van Stamps Happen, de dolly mama's by Joey. Het papier, dat ik gebruikt heb, komt uit een fotoalbum, het heeft een grove structuur. Ik heb het papier eerst ingesmeerd met gesso, daarna met Distress Ink milled lavender en stormy sky de achtergrond gemaakt.  Verder de achtergrond bewerkt met pastelkrijtes in roze en geel. De stempel is afgedrukt met Versafine en een beetje bewerkt met gouden Smooch. Met de Copic fineliner nog wat accenten gegeven. De rand is gemaakt met een randpons van Tim Holtz. Bloemetjes van Prima marketing maken de kaart af.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke,
    Mooie kaart, leuke details.
    Helaas zie ik niets van Magnolia op je kaart, dus hij kan daarom niet meedoen aan de challenge van DML. Sorry daarvoor, maar wel een mooie kaart.

    Nog heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, maar ik deed niet mee aan wat voor challenge ook... In ieder geval, bedankt voor het compliment, ik heb geen idee hoe deze kaart op jullie blog terecht is gekomen.

      Groet, Mieke

      Verwijderen