Volgers

zondag 11 januari 2015

Ik zie dat ik erg lui geweest ben met het plaatsen van werk op mijn blog!
Hierbij dan wat creaties!!






deze zeven tags zijn gemaakt tgv de 7 tags of Christmas bij de club kaarten maken met Tiets.


Dit project is voor de challenge van Noor!Design
een cadeaudoosje met een patroon van de SOL van Dutchdoobadoo

Gekleurd met behulp van een gratis kleurles bij Kit & Clowder op Facebook


De Sol van Selma

Gemaakt voor de challenge van januri bij de club vanTiets, alleen was de extra opdracht White Christmas, had ik even gemist...

Challenge bij Heather Valentine op FB met als extra opdracht, er moeten steekjes opzitten!!

Dit is dus de uitdaging van Tiets uiteindelijk geworden!

Kleuruitdaging van dit weekend bij Kit&Clowder!


 Dit is allemaal met veel plezier gemaakt, als er vragen zijn, stel ze!!















vrijdag 14 november 2014

Challenge Noor!Design Magazine

Voor de challenge van het Magazine Noor!Design heb ik deze trapjeskaart gemaakt.
Het patroon was superduidelijk en gemakkelijk te maken!
Ik heb de kaard gemaakt van wit kraft cardstock en gemat met lichtblauw, Verschillende soorten dp gebruikt, waaronder dp uit het Winterwishes bloc van Joy. De plaatjes heb ik van Henriette gekregen. Verschillende stansen gebruikt van Joy en MD. Verder een doily en wat verbandgaas. Wat glitteraccenten maken de kaart af. De stempels zijn uit eigen voorraad, het zijn foamstempels, net de goede afmetingen.


maandag 13 oktober 2014

International cardmaking day 04-10-2014

Voor dit event had Tiets een prachtig project onworpen, een album. Dit is mijn uitwerkinggeworden. Ik heb het album gemaakt van Kraft, verschillende magnoliaatjes uit de winterwonderland collectie van 2013 gebruikt, (natuurlijk ingekleurd met copics) en verschillende stansjes van Noor! design en MD erop verwerkt. Het was leuk om te maken! De achterkant is in een heel andere stijl gemaakt, dan kun je het album met kerst nog 's omdraaien, dan krijg je een ander plaatje!









donderdag 2 oktober 2014

Even druk geweest

Bij de Facebook groep van Kit&Clowder was deze freebie van Amy Doodle Stamps op te halen voor een kleurcontest. Ik heb haar in twee uitvoeringen gemaakt, een achte herfst en een winteruitvoering. Het model van de kaart komt van de SOL van de club Kaarten maken met Tiets, gegeven door scrapparel, Margreet.



Van hetzelfde model kaart heb ik met een


oudere snoesjesstempel deze kaart gemaakt

vrijdag 19 september 2014

Een paar kaartjes gemaakt...






De eerste is gemaakt met een digi van Bugaboostamps.com, voor het clubhome van "Kaarten maken met Tiets". Ik heb er wat oude ponsen bij gebruikt om de Halloweensfeer nog wat beter weer te geven, en de afbeelding gekleurd met copics.

De tweede was een digi via Kit & Clowder tgv van het overlijden van een van de DTmembers. Ik heb er een trapjeskaart van gemaakt en er verschillende mallen van Joy en MD op gebruikt.

Nummer drie was een uitdaging van K&C om eens een  andere kleur haar te doen, Grappig, natuurlijk met copics!
Nummer 4 is de digi die je gratis kreeg bij de FB pagina van Heather Valentine, ook gekleurd met copics en verder heel simpel gehouden, alleen een vogelkooitje van de Action
.
Ook nummer 5 is een uitdaging van K7C, om met kleurpotloden te werken. Al niet meer gedaan sinds m'n twaalfde, dus echt wel een poosje geleden!! De kaart verder heel eenvoudig gehouden, een paar veertjes en wat bloemetjes op dp van de Action.
Ik zou het leuk vinden als er commentaar op komt!
Liefs, Mieke

zondag 24 augustus 2014

Challenge bij Noor!DesignBlog

Naar aanleiding van een prachtige kaart van Miranda Bouhof heeft het team van Noor!Design Magazine een challenge uitgeschreven. Ik heb me er ook maar eens aan gewaagd.! Ik had prachtig papier van Fabscrap met balletmotieven erop, en dus heb ik een Bestie ballerina ingekleurd met mijn favorieten, de copics. Natuurlijk heb ik de Noot! Designmallen 6002/0277, de 6002/0350 en de 6002/0351 gebruikt, die horen op een cadeautjeskaart! De filmstrip. 6002/0278, heb ik gebruikt om de bijpassende quote een accentje te geven. Het malletje van de doosjes stond ook in het magazine. Op het blog kun je ook het patroon van de kaart vinden. Wat kant, tule, (voor een ballerina) pareltjes en bloemen maken de kaart verder af. Ik hoop dat er reacties komen op mijn deelname met deze kaart!
Liefs, Mieke


woensdag 20 augustus 2014

kleurles bij Kit & Clowder

Laatst was er via FB een kleurles GRATIS te volgen, waarbij je allemaal dezelfde digi gebruikte! Heb er echt wat van opgestoken, ik kleurde eerst van licht naar donker, maar Alyce leerde het andersom. Dan kon je beter blenden en had je niet zo'n dikke lagen inkt! En dat klopt. Dus ik ga het andersom doen...
Dit is de kaart geworden!
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat! Liefs, Mieke